Известие

Collapse
No announcement yet.

Аномалия при 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аномалия при 147

    Незнам дали при всички 147ци е така. Моята конфигурация е 2.0ТС, когато си проверявам маслото от едната страна ми показва, че съм под минимум. Съвсем друга е ситуацията когато обърна щеката ( с пъпките на горе ).
    Ето какво имам впредвид:
    Attached Files
    Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
    146 1.4 - Темпераментната друсалинда
    Fiat Punto 1.2 - Сефтака

  • #2
    Първоначално публикувано от oTBpaTuTko Покажи съобщение
    Незнам дали при всички 147ци е така. Моята конфигурация е 2.0ТС, когато си проверявам маслото от едната страна ми показва, че съм под минимум. Съвсем друга е ситуацията когато обърна щеката ( с пъпките на горе ).
    Ето какво имам впредвид:
    Това приятелю е визуална заблуда гледай от страната на пъпките
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Е да ясно, но не трябваше ли поне да го означат по някакъв начин. Поне от НЕправилната страна да не бяха слагали детелинка. Нещо поне, стряскат народа така.
      ПС: И да питам нещо.. Нормално ли е двигател след ОСНОВЕН ремонт, всичко да е чисто ново с найлоните да полапва масълце, колко и до колко хиляди километра и колко хиляди километра трае разработката?
      Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
      146 1.4 - Темпераментната друсалинда
      Fiat Punto 1.2 - Сефтака

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oTBpaTuTko Покажи съобщение
        Е да ясно, но не трябваше ли поне да го означат по някакъв начин. Поне от НЕправилната страна да не бяха слагали детелинка. Нещо поне, стряскат народа така.
        ПС: И да питам нещо.. Нормално ли е двигател след ОСНОВЕН ремонт, всичко да е чисто ново с найлоните да полапва масълце, колко и до колко хиляди километра и колко хиляди километра трае разработката?
        В user manual-a пише за нов двигател в първите 5-6 хиляди километра още разхода на масло не се е стабилизирал. Предполагам след основен ремонт е подобно.
        В същото ръководство пише ,че допустимия разход е 1л на 1 000 км.
        ...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
          В user manual-a пише за нов двигател в първите 5-6 хиляди километра още разхода на масло не се е стабилизирал. Предполагам след основен ремонт е подобно.
          В същото ръководство пише ,че допустимия разход е 1л на 1 000 км.
          Благодаря ти Drag0, но кой да погледне
          Щото се притесних, че за 1500км. долях почти 1,4л. масло.
          Успокоихте ме, благодаря :]
          Значи разработката трае 5000км? След това мисля да сменя маслот с ново, правилно ли е, че след всичките доливанки....
          Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
          146 1.4 - Темпераментната друсалинда
          Fiat Punto 1.2 - Сефтака

          Comment


          • #6
            По принцип има бая теории за разработката...Знам дори, че се слага минерално масло като първо. Караш 200-300км и сменяш, след това наливаш някакво по спецификация - в случая селения 20к за алфа. Караш 3000км и сменяш...И чак тогава вече си наливаш маслото, което ще караш и ще смениш след 8-10 000км
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Аз вече съм минал 2500км. Ще го сменя след 500км някъде и аз така си правих сметката.
              Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
              146 1.4 - Темпераментната друсалинда
              Fiat Punto 1.2 - Сефтака

              Comment


              • #8
                Чел съм го в каталог за лагери: "След 500 км задължително сменете маслото за да изчистите остатъците (стружките) от шлайфането"
                "Не експлоатирайте ДВГ с прекалено ниски и прекалено високи обороти през първите 3000 км пробег след смяната на лагери", от което си правя извода, че разработката е до 3000 км.
                По принцип съм виждал доста ремонтирани двигатели, които без първоначалната смяна на масло са минали 10000 км без нужда от доливане - много майстори за съжаление имат доста странно разбиране за "основен ремонт"
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #9
                  Лагери, сегменти, глава, вал... как ти се струва дали е основен?
                  Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                  146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                  Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                  Comment


                  • #10
                    Аз след ремонта на главата на мойто твин спарк имах съмнения, че ще гори масълце, щото сегментите не беха "работили" хммм .. 2 години почти. И мислех да права разни газово-битови интервенции през свещите, но първото масло, което и сипах я карах към 3000 км и немаше признаци да има загуби. Нито пък да пуши. Сега с новото вече 4000 км пак картинката е отлична.
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oTBpaTuTko Покажи съобщение
                      Лагери, сегменти, глава, вал... как ти се струва дали е основен?
                      Елипсата на цилиндрите?
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #12
                        Да и елипса, съединител и прочие... Става чук колата, мен ми каза майстора, че е нормално да нагаря масълце, но след като го сменим всичко ще се оправи. И други хора ми казаха, че е нормално.
                        Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                        146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                        Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                        Comment


                        • #13
                          Ти и без това си го попрекарал - смени го, не чакай повече.
                          Тука в Дупница що коли се потрошиха напоследък заради тия масла - вече си мисля да поръчвам от Италия да ми доставят
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #14
                            Майстора при който го правих ремонта ми каза, че на неговата кола до 5000км. му лапала масло. Мойта стана на 3-3500км. и пак долях. Двигателя е адски спокоен, с меден звук. Консумацията на гориво е доста по-различна от преди, за 120км. съм налял 7,35л. Лукойл 95 и не икономично каране. Доста съм щастлив само това, че продължава да ми гори масло. Купил съм SELENIA Racin 10W60, но как да го сложа... не искам да ми го изгори и него, пък се тръшнах 109лв. с филтъра.
                            Да ходя да му я тръшна колата на майстора или да поизчакам още малко?
                            Помогнете ми че се психирам вече, не искам любовта ми да си отиде.....
                            Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                            146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                            Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oTBpaTuTko Покажи съобщение
                              Майстора при който го правих ремонта ми каза, че на неговата кола до 5000км. му лапала масло. Мойта стана на 3-3500км. и пак долях. Двигателя е адски спокоен, с меден звук. Консумацията на гориво е доста по-различна от преди, за 120км. съм налял 7,35л. Лукойл 95 и не икономично каране. Доста съм щастлив само това, че продължава да ми гори масло. Купил съм SELENIA Racin 10W60, но как да го сложа... не искам да ми го изгори и него, пък се тръшнах 109лв. с филтъра.
                              Да ходя да му я тръшна колата на майстора или да поизчакам още малко?
                              Помогнете ми че се психирам вече, не искам любовта ми да си отиде.....
                              Точно на такъв като твоя мотор съм правил ремонт с голям разход на масло точно след друг ремонт и проблема се оказа че някой идиот беше пообъркал сегментите, което пък в последствие в магазините с които работя ми казаха че било редовен номер на майсторите
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X